FAQ

1 Hoe verloopt de betaling?

Elke vrijdag wordt het bedrag van de geleverde lunches automatisch afgerekend via Visa en Mastercard, dat is snel, eenvoudig en veilig! We zijn druk in de weer om domiciliëring zo snel mogelijk aan te bieden. Check zeker ook regelmatig onze social media kanalen voor updates hieromtrent!

2 Hoe zeg ik mijn abonnement op

Elke formule is wekelijks opzegbaar. Wanneer je dit doet t.e.m. woensdag zal jouw kind(eren) vanaf de volgende maandag geen Lunch At School brooddoos meer ontvangen. Wanneer je dit doet vanaf donderdag zal er nog een laatste week leveringen plaatsvinden en afgerekend worden. Daarna zetten wij de service automatisch stop.

3 Ik vind de school van mijn kind niet in de lijst!

Deze school neemt dan helaas nog niet deel aan Lunch@school. Wij willen hen voor jou contacteren! Mail de gegevens naar info@lunchatschool.be zodat wij ook voor jouw kind gezonde lunches kunnen voorzien!

4 Wat gebeurt er als er geen school is?

Op basis van een voorzet van vrije dagen (feestdagen, schoolreizen, ...) die we doorkregen van de deelnemende scholen, zal de weekplanning voor die dagen geblokkeerd worden en zal er dus geen levering plaatsvinden.

Lunch At School kan echter niet op de hoogte zijn van alle mogelijke momenten waarop de school iets organiseert. We kijken dus naar jullie om dit op te volgen. Op het bestelplatform kan je in de weekplanning een dag aanvinken waarop je kind ten gevolge van een vrije dag op school geen lunch moet ontvangen. Wacht hier niet mee, maar doe het zo snel als mogelijk!

5 Mijn kind heeft een voedselallergie.

Bij het aanmaken van je account kan je aangeven waaraan je kind allergisch is. Wij passen automatisch het menu aan met een gezond alternatief.

6 Mijn kind lust iets niet. Hoe kan ik dat oplossen?

Elke week ontvang je per e-mail het suggestie menu. Is dit naar smaak? Dan hoef je niets te doen! Als je toch wat wilt wijzigen kan dat probleemloos door een alternatief voorstel te kiezen. Dit kan je telkens doen tot en met woensdag 23h59.

7 Wat doe ik als mijn kind ziek is?

Op het bestelplatform kan je in de weekplanning aanvinken indien je kind ziek is. Wacht hier niet mee, maar doe het zo snel als mogelijk!

8 Waar vind ik het weekendmenu?

Elke week ontvang je per e-mail het suggestie-menu, én het staat ook steeds gepubliceerd op onze website (link). Is dit naar smaak? Dan hoef je niets te doen! Als je toch wat wilt wijzigen kan dat probleemloos door een alternatief voorstel te kiezen. Dit kan je telkens doen tot en met woensdag 23u59.

9Wat gebeurt er met de verpakking?

Bij Lunch at School dragen wij zorg voor het milieu. Onze brooddozen zijn gemaakt in een zelfafbrekende verpakking. De brooddozen worden gekoeld geleverd aan school. Achteraf halen we de lege doosjes weer op en zorgen we voor de gepaste afvalverwerking met oog voor onze (en jouw!) ecologische voetafdruk.

10 Hoe gezond is de inhoud van de brooddoos?

Lunch at School werkt samen met superdiëtiste Katrien Lambrechts, gespecialiseerd in voeding voor kinderen. Samen met haar werken we wekelijks een evenwichtig en gevarieerd menu uit. Ons streefdoel is dat elk kind 30% van de dagelijkse energiebehoefte opneemt tijdens de middagpauze dankzij onze lunchbox.

11Vanaf welke schooljaar kan ik gebruik maken van Lunch At School?

Lunch At School is beschikbaar voor kinderen van de 2de kleuterklas t.e.m. het 6de leerjaar.